~A szönyszívű

Írta: Alex Flinn
Kiadás éve: 2010
Oldalak száma: 267
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó Kft. / Vörös Pöttyös
A mű eredeti címe: Beastly
Értékelés: *****

Fordította: Farkas Veronika

ISBN: 9789632452852

Hol találtam rá? Olvastam a szerző másik könyvét, a Csók, pont jókort és rákerestem a további műveire.

Borító: *****

Kedvenc szereplő: Will

Saját rövid leírás:
Kyle Kingsbury az iskola hivatalos szépfiúja. Mindene megvan, amire vágyik a menő apától a csodaszép barátnőig, ő lesz a bálkirály, mindössze egy hibája van. Ugyanolyan bunkó, mint az apja. Egy elkényeztetett srác, aki fenn hordja az orrát és mindenkit lenéz. 
De jön Kendra és minden megváltozik. Tudni kell, hogy Kendra nem szebb, nem menőbb, mint Kyle barátnője. Nem, ő csak okosabb, furfangosabb és varázslaosabb. Szó szerint. És csak ő képes megmutatni az utat Kylenak a változás felé. 
Adrian King sokkal barátságosabb, együttérzőbb, figyelmesebb és még szeretnivalóbb, mint Kyle. Mégse érdekel senkit Lindán kívül. Lindán, akinek egy drogos idióta az apja, akinek tetszett Kyle, de a fiú sose figyelt volna fel a lányra. Azonban Adrian csak is benne látja a jövőjét. Meg akarja menteni az apja tetteitől, meg akarja óvni a világ minden bajától és gonoszságától. És lássatok csodát, mese a mesében, meg is történik.

Vélemény:
Feel so happy, happy, happy...
Imádtam. Minden átdolgozást imádok a Csók, pont jókortól A szörnyszívűig. Kyle-t nagyon utáltam, bunkó, fennhéjázó, gazdag ember sarja, akit nem érdekel semmi és senki csak önmaga és az ő klikkje.
Amikor kiderült, Kendrának milyen szerepe van a történetben, nagyon megszerettem, végre valaki, aki észhez téríti a nagymenőt.
Magda, a házvezetőnő először nagyon antipatikus (unszimpatikus) volt nekem, de amikor a végen megvilágítják az igazi szerepét, már nem pikkeltem rá annyira.
Will, a legjobb barátja lett, aki csak tanárként került Kylehoz, mint magándiákhoz, aztán már csak egymásban bízhattak. Nagyon szerettem Willt, Pilótával együtt, aki egy vakvezető kutya, Will támasza. Soha nem tett semmit, amiért másképp gondolnék rá, ami rosszabb fényben vetítené ki a személyiségét. Ezért jelöltem őt a kedvenc szereplőmnek.
Kyle apját rühellem. 
Kyle haverjait is rühellem.
Adrian barátait viszont szívesen elfogadnám én is.
Kyle vs. Adrian versenyben 100%-ig Adrian a befutó.

Ajánlom
azoknak, akik egy rövid és aranyos történetet szeretnének olvasni.