~Csók, pont jókor

Írta: Alex Flinn
Kiadás éve: 2011
Oldalak száma: 306
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó Kft.
A mű eredeti címe: A Kiss in Time
Értékelés: ****

Vélemény és leírás:
Eddig volt már Hamupipőke történet, Los Angeles-i tündérmese (szintén Hamupipőke adaptáció) és még sok hasonló, ám ez egy Csipkerózsika sztori átírva egy XXI. századi életvitelre.
Legnagyobb bánatomra kénytelen voltam egy pdf dokumentumhoz nyúlni, mivel nem volt mit olvasnom, ez tűnt a legegyszerűbb "étvágycsökkentő"-nek.
Ahhoz képest, amit régebben tapasztaltam, egész normálisnak tűnt így olvasni. Anno mindig fájt a szemem a kijelző hosszú ideig tartó bámulása után, azonban tegnap kb 10:30 óta olvastam és 22 óra körül vége is lett. Majdnem 12 óra, egy fél nap. És eközben voltunk családdal sétálni is a helyi tónál, strandtónál, etettünk kacsákat meg halakat. Nagyon jó volt mindez együtt.
Visszatérve a "könyv"-höz, egész másra számítottam és pont ezért érdemli meg a maximális pontszámot a ranglistán, mert kellemesen csalódtam, hogy egy ilyen egyszerű történetet mlyen fantasztikusan, humorosan át lehet írni a XVII. századi korból a XXI.-be, milyen más lett az egész történet, ha "Csipkerózsika" (a történetben Talia nevet viselő királykisasszony) nem 300 percet alszik, amíg megérkezik a hercege, hanem 300 évet. És a hercegről kiderül, hogy csak egy floridai "paraszt".
A történet engem egy gyönyörű és nyálas mondatra ébresztett rá:
Ne a herceged várd, hanem az igaz szerelmed.
Talia felébredésének ára az igaz szerelme első csókja volt, nem a herceg vagy királyfi csókja.

Még most sem győzöm ecsetelni, mennyire meglepett, hogy egy régi, kislányoknak szóló hercegnős mese hogy eltud bűvölni, ha a megfelelő szavakat használják, a megfelelő szálakat fűzik a történethez.

Kedvenc szereplő: Jack

Ajánlom
minden lánynak, aki kiskorában szeretett volna hercegnő lenni, vagy akár csak szerette a hercegnőkről szóló történeteket. 
Remélem, te is ugyanúgy megszereted ezt a könyvet, ahogyan én is.